MIRK

História

Historia teamu Mirk sa začína okolo roku 2003. V tejto dobe sme sa ako skupinka študentov rozhodli vyskúšať tvorbu PC hier. Začínalo to pomalými krôčkami a prvými pokusmi. Našim programovacím jazykom bolo delphi v spojení s DelphiX, neskôr sme pravdaže prešli na directX. Team sa v tej dobe volal Astralmirage a jeho prvým projektom s ktorým sme vyšli na svetlo sveta bolo demo do súťaže s tématikou slnečná sústava. Vtedajšie zloženie teamu, ktoré bolo neskôr mnohokrát zmené, bolo Slavo ako programátor a hudobník s nickom Parodia. Demo bolo pomerne úspešné, pretože vyhralo tretiu cenu.

Potom nasledovalo mnoho pokusov a menších nedokončených projektov, mnoho pádov, sklamaní a zmien v teame. Počet členov sa pohyboval od 5 do 10. Jedným z neúspešných pokusov bolo vytvorenie RPG hry pre becherovka games. Bohužiaľ sa nenašiel dostatok vôle pre jeho dokončenie a bol zrušený. Tu však prišla prvá zmena a to prvé použítie iného enginu a to Torque game engine.

Čo však všetky tieto projekty mali spoločné, boli skúsenosti a známosti ktoré sa postupne nabaľovali na všetkých stálych členov. To sa odzrkadlilo aj na druhom úspešnom projekte s menom Becher Tycoon. tu sme sa opäť vrátili k vlastnému enginu v Delphi. Táto hra, aj napriek tomu, že mnoho nápadov ktoré sme do nej chceli natlačiť sa nestihlo realizovať, vyhrala v roku 2006 prvé miesto v súťaži Becherovka Game v kategórii XXL hier, čiže hier do 100 MB. Viac sa o ňom môžete dočítať v časti venovanej projektom.

Momentálne sa vytvorilo a projektom Becher tycoon upevnilo jadro teamu a tešíme sa na ďalšie projekty, ktoré Vám budeme s radosťou prinášať na vaše PC v čoraz vyššej kvalite. Naším aktuálnym prostriedkom na tvorbu hier je grafický engin Mogre pod jazykom c# v spojení s fyzikálnym enginom PhysX od Aegia.