MIRK

Projekt RPG pre sutaz Becherovka game

Na tomto projekte pracoval uz team priblizne piatich ludi pocas leta. Bol urceny ako prvy projekt pre sutaz becherovka game. Bol tvoreny v engine Torque game engine, na ktory sme mali zapozicanu licenciu. Islo o RPG hru z vlastneho pohladu. Pribeh hry sa odohraval v buducnosti, kde hrac ako dopravca spolocnosti becher stroskotal na vemirnej lodi na neznamej planete a postupne sa snazil z nej dostat. Pre tuto hru bol vypracovany desing aj pribeh a spravene asi 50% kodu. Avsak nedostatok grafiky sposobil, ze bol tento projekt zruseny.
V hre ste sa mohli vybrat dvoma smermi, a to bud ako bojovnik zo strelnymi zbranami a zbranami nablyzko, alebo ako kuzelnik. Magicke schopnosti ste ziskali po ustipnuti mymozemskym tvorom, ktory sposobil geneticku mutaciu.Na obrazkoch mozete vydiet ako niektore z osmich kuziel tak aj pouzitie zbrane.